0 izdelkov
V košarici ni izdelkov.
Return to Shop
Pandemija COVID-19 in rast cen energentov, nas je večino predstavila iz cone udobja in začeli smo razmišljati o drugih, predvsem trajnejših oblika mobilnosti.
Marsikdo je na novo odkril kolo. Da, kolesa je odkrila generacija starejših zaposlenih in mlajših upokojence.
Vse več delodajalcev se zaveda pomena zdravja na delovnem mestu in marsikdo je v svoje politike ali strategije varovanja zdravja na delovnem mestu predvidel investicije v zagotavljanje infrastrukture, kjer zaposleni varno shranijo in ali polnijo svoja kolesa, e-kolesa, e-skiroje …
Še več, marsikateri delodajalec razmišlja o nakupu ali o najemu e-koles z namenom zagotavljanja varne in zdrave poslovne mobilnosti in prostočasnih aktivnosti za zaposlene. Nekatera Slovenska podjetja sledijo tem tendencam in v Sloveniji imamo vse več produktov, ki so odlični in cenovno dostopni.
Vsak kupec kolesa se za nakup odloči racionalno, saj je marsikatero kolo dražje od avtomobila. Na trgu je veliko različnih modelov kolesa in različne znamke. V Sloveniji imamo veliko specializiranih kolesarskih trgovin, ki svojo ponudbo ponujajo tudi v spletnih trgovinah. Dejansko ste samo klik od kolesa stran.
V nadaljevanju delimo z vami 5 razlogov, zakaj izbrati električno kolo. Zakaj je tak nakup, odlična rešitev.
Marsikdaj je začetna investicija v nakup e-kolesa višja, kot pri nakupu malega, rabljenega avtomobila. A občutno manjša, v primerjavi z nakupom e- avtomobila. Dokazano je, da imajo kolesarji, oddaljeni do 15 kilometrov od cilja kolesarjenja, višje prihranke od uporabnikov vozil na fosilna goriva.
Stroški servisiranja so ob dosledni skrbi in vzdrževanju e-kolesa zanemarljivi. .V primerjavi z uporabo avtomobila prihranite na stroških vzdrževanja, nakupu opreme, letnih servisih, porabi goriva, parkirnini, zavarovanju, izrednih stroških …
Z uporabo kolesa postanemo bolj ekološko ozaveščeni in vplivamo na naše življenje danes in za naše vnuke.
Statistika pravi, da z avtomobili opravimo več kot polovico vseh voženj, krajših od 5 kilometrov, pri čemer kratke vožnje z avtomobili izpustijo 40 X več emisij CO2 v okolje v primerjavi z e-kolesom.
Na spletnih straneh https://www.umanotera.org/izracunaj-svoj-ogljicni-odtis/ si lahko sami izračunate vaš ogljični odtis in se prepričate, da razmišljate pravilno.
Kolo zagotavlja avtonomno gibanje in samo naše osebne omejitve (ekonomske, socialne, zdravstvene, …) so tiste omejitve, ki nas preprečujejo, da bi kolo uporabljali še bolj pogosto.
Pri kolesarjenju moramo pametno uporabljati obstoječo prometno, podeželsko, gozdno in športno infrastrukturo Predvsem na podeželju in v naravi moramo kolesarji upoštevati dejstvo, da smo dobrodošli gosti in spoštovati okolje gostiteljev.
E-kolesa imajo povečini tovarniško vgrajeni elektromotor. Obstajajo tudi drugi modeli, a ti so veliko manj optimalni, saj teža motorja ni pravilno uravnana z obstoječo težo vašega kolesa ali tovarniško izdelanega kolesa, katerega lahko nadgradimo v e-kolo. (nadgradnje niso najbolj optimalne)
E-kolo ni motor, saj električno kolo ne bo delovalo brez našega upora. Električni motor se sproži ob našem pritisku, posledično lahko kolesarimo v klanec z enako intenziteto, kot kolesarimo po ravnem. Pri čemer ne smemo pozabiti na dejstvo, da so e-kolesa nekaj kilogramov težja od klasičnih koles. E-kolesa nam zagotavljajo avtonomnost, prilagojeno naši psiho-fizični pripravljenosti in motiviranosti.
Ne nasedajte sladkim besedam prodajalcev, da se z nakupom e-kolesa lahko poslovite od ciljne zadihanosti in izraza iznemoglosti, brez nič ni nič. Je pa z e-kolesom veliko bolj dosegljivo in lažje. Z uporabo e-kolesa lahko začutite veter v laseh neglede na hitrost ali teren kolesarjenja in to je 100% užitek.
Uporaba E-kolesa vpliva na pomen osebnih omejitev pri rekreiranju in zdravemu življenju. Mnogi kolesarji imenujejo e-kolesarje »fejk« kolesarje, a to je samo mit. E-kolesa so težja in jih ob sočasni neuporabi električnega motorja veliko težje uporabljati in zahtevajo več našega napora. Ravno tako e-motor ni samodejni motor, saj za delovanje uporablja upor, energijo kolesarja.
Raziskave so pokazale, da lahko pri vožnji z e-kolesom dosežemo zmerno do višjo raven fizične aktivnosti in meddrugim vplivamo na:
Zmanjšanje stresa in obvladovanje depresivnih motenj, brez uporabe zdravil
Uravnavo diabetesa
izboljšanje kardiovaskularnega sistem
vplivamo na kapaciteto pljuč in vnos kisika
uravnavanje telesne mase
dvig mišične mase in kondicije
Danes izstopa uporaba gorskih e-koles, čeravno se povečuje uporaba »treking« in »gravel« e-koles. Za e-kolesa se odločajo predvsem kolesarji povratniki in starejše od 40 let. Več se za nakup e-koles odločajo ženske, saj lahko n ata način postanejo enakopravne kolesarke svojim partnerjem tudi v nabiranju višinskih metrov in ravninskih kilometrov, ne glede na telesno psihofizično pripravljenost.
Doseg in čas sta glavna odločevalca za nakup e-kolesa. Nakup e-kolesa je odlična investicija v vaše zdravje in porabo časa za rekreacijo ali mobilnost. Pomislite samo na okretne kolesarje, ki vsa dnevno prehitevajo, ko v stojite v koloni. Kaj šele, ko iščete parkirišče?
Z e-kolesom lahko prekolesarite več kot 100 kilometrov naenkrat. Ker niste časovno omejeni, se lahko večkrat ustavite in uživate v vožnji.
Tudi ko nimate 3 ure časa za vikend kolesarjenje lahko vsak dan v 30 minutah prekolesarite skoraj 25 kilometrov, kar ni zanemarljiva razdalja.
Vsak nakup kolesa je dobra investicija, nakup e-kolesa pa je pametna investicija. Z njim boste v kratkem času prevozili daljše in tudi zahtevnejše proge. Med potjo vam bodo brez težav sledile osebe s slabšo kondicijo. Sedaj ni več razlogov, da nebi kolesarili v dobri družbi!
Servis kolesa je mnogo več od »namazane ketne in napumpanih gum«.
Podrobnosti ...Ste že skoraj pri odločitvi za nakup kolesa? Pa veste katero je primerno za vas in na kaj morate paziti
Podrobnosti ...Nakup kolesa in redni letni servisi so samo delček življenja vašega kolesa. Ne glede na to, kakšno
Podrobnosti ...Piškotek | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |